2013年11月20日 星期三

黃金:會有一個更好的機會在未來購買黃金


我不知道是否會有50%的修正。 
我知道,50%的修正是正常的。 這是在所有市場上會發生什麼。 這是不尋常的。 所以,我懷疑在結束之前,我們可能有一個50%的修正。 這不是一個預測,但我懷疑這會發生。 我不買的時刻。 我覺得會有一個更好的機會,在未來購買黃金。 


Gold: There Will Be A Better Chance To Buy Gold in The Future

I don`t know if there will be a 50 percent correction. I do know that 50 percent corrections are normal. That is what happens in all markets. It is not unusual at all. So, I suspect we might have a 50 percent correction before it`s over. That is not a prediction, but I suspect it will happen. I am not buying at the moment. I think there will be a better chance to buy gold in the future. 

沒有留言 :

張貼留言