2013年11月20日 星期三

比特幣:人們會因此賠掉很多錢


我不認為這將是一個世界性的商業。 我認為現在它是一個賭博,我想人們會失去很多錢。 但同樣,我不知道頂部在哪裡。 我從來不知道頂部在哪裡,但我認為我得到了一個相當不錯的視覺,當它涉及到看到氣泡,我肯定會看到一個在比特幣。 


Bitcoin: People Will Lose A Lot Of Money
I do not think it is going to end up being a source of commerce for the world. I think right now it is a source of gambling and I think people will lose a lot of money. But again, I don`t know where the top is. I never know where the top is but I think I got a pretty good vision when it comes to seeing bubbles and I certainly see one in bitcoins. 



沒有留言 :

張貼留言